Sunday, January 23, 2011

SREMBAN~~

22/1/2011

KENAPA NGAN TARIKH NIE??
ADE ORANG NK DATANG MEMINANG KE??
ohhh.. tidakk..
sape je nak masuk minang i ni u..
x layak kawin lagi..
hahahha..
bapak perasan aku da tua kot..ahahahahah
ok2..
sebenarnya..
tarikh tu esok..(AHAD)
ari ni r..da kul 12 da pun..huuhuh..
SAYA AKAN KE SEREMBAN!!!
hohoho..
tadilah around kul 10 lebih membe call tanye..

esok ade outing kat seremban..nk join??

lebih kuranglah ayat dia camtu..hehehhe..
aku mula2 x sure lg..
lpas pk2 blik rase cam best so ape lagi..

SAYA ON ESOK K!!!
hehhehe..
gatalkan...
xpe2..bukan selalu..
heheheh..
bukanlah grand outing..saje suka2 kitorang jek..
heheheh..
dalam 5 6 org kot..tmasuk model..
x sure lah sgt..org yg plan..
i follow je u..
hahahaha...
gamba mungkin akan di upload lambat lagi sebab
bz mngu nie practikal.huhu..
tu je nak gtaw...ahhaha..
xmo taw kan?? x pe2..saje nk ckp ngn blog nih..sian dia kesepian..ehheh..
jumpa lagi...
have a nice weekend all..
STAY BEAUTIFUL
(>_<)



P/S amir..kamu punya suara dalam fon skema habis..
huhuhu..jangan marah..
ahahhaha..esok aku kutuk ko lagi yek..
ahhahaha..

No comments: